خودروی حامل استاندار یزد در محور یزد- شیراز متوقف و توسط افسر پلیس راه جریمه شد.

جریمه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، خودروی حامل مهران فاطمی استاندار یزد ظهر دوم فروردین ماه سال جدید در حال تردد در محور شیراز- یزد بود که به دلیل سرعت غیرمجاز توسط پلیس راه متوقف شد.

ستوان یکم روح الله دهقان افسر شیفت پلیس‌راه و کارشناس تصادف فرماندهی انتظامی استان بعد از توقف خودروی استاندار وی را شناخت در عین احترام عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد را به دلیل تخلف رانندگی جریمه کرد.

واکنش متفاوت یک استاندار به توقف و جریمه خودرویش توسط افسر پلیس

افسر پلیس راه یزد-شیراز، در ادامه اعمال قانون راننده استاندار یزد به نام مهدی زارع بنادکوکی را با کد تخلف ۲۰۵۶، ششصدو سی هزار ریال معادل ۶۳ هزار تومان تومان جریمه کرد.

استاندار یزد هم بعد از اعمال قانون پلیس راه از افسر شیفت به پاس تعهد و انجام وظیفه بدون تبعیض با صدور پیامی قدردانی کرد.

واکنش متفاوت یک استاندار به توقف و جریمه خودرویش توسط افسر پلیس

در بخشی از پیام قدردانی استاندار یزد آمده: اینجانب بر خود لازم می دانم از وظیفه شناسی و قانونمداری جنابعالی در عمل به وظایف محوله بدون تبعیض با اولویت عدالت محوری صمیمانه قدردانی کنم.

کد خبر 665934

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    9 2
    آخه استاندار نباید تخلف کند اینکه ایشان تخلف کردند معنیش چیه
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    11 2
    اگر 200 تومن جریمه میکرد بازم تشکر می کردی؟
  • بهروز IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    6 1
    پ چرا من گرفتن ۵۶۰هزار جریمه کردن این چه قانونیه خدایی
  • سهیل IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    5 0
    با سلام .گواهینامه استاندار محترم در تصویر نوع 3 میباشد.محل تخلف محور شیراز -یزد درون شهری است ؟؟. حسب مقررات نیروی انتظامی :((در یک سال اول، مجوز تردد در خیابان ها و معابر برونشهری ندارید و در صورت تردد، تخلف محسوب می شود. همچنین رانندگی تنها در ساعات غیر شب برای این افراد مجاز است.)) بر فرض صحت موضوع گواهینامه نوع سوم است ((چنانچه رانندگان در ارتکاب تخلفات حادثه ساز یا تصادفات مقصر شناخته شوند، گواهینامه‌ی آنها باطل می‌شود و برای دریافت دوباره آن، باید مجدداً در آزمون‌ های آیین نامه رانندگی شرکت کنند.)) نص صریح قانون است. یعنی پلیس محترم صرفا به جریمه نقدی اقدام کرده و استاندار محترم مجددا درباید آزمون مجدد شرکت نماید.خوانندگان قضاوت کنند. با توجه به محور اعلام شده مبلغ جریمه + مالیات ارزش افزوده نیز اشتباه محاسبه شده است.
  • نادر IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    3 0
    نامبرده اگر هر کشوری دیگری بود باید استعفا می داد یکی از راههای صادق بودن افراد و معیار متخلف بودن استعلام از تخلفات رانندگی است اگر در کسی یک حسن دیدی دنبال حسن های دیگر هم بگرد اگر در یک فرد یک تخلف دیدی بدان و اگاه باش که این فرد برای مصالح شخصی اش منافع ملی را فدا خواهد کرد وهزاران تخلف در این فرد را جسجو کن
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    0 0
    استاندار وسرعت غیر مجاز؟؟؟
  • ناشناس IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    1 1
    دوستانی که نظر دادن توجه کنند شخص متخلف، راننده استاندار بنام زارع بوده که جریمه بنامش صادر شده. خود استاندار که پشت فرمان نبوده. البته اگر متوجه سرعت غیرمجاز راننده بوده باید بهش تذکر میداد.
  • مسعود TR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    4 1
    حالا بعد از 40 و خورده ای سال، یک مسئول پیدا شده که به قانون احترام گذاشته و از قانون تمکین کرده. باید هم در بوق و کرنا بکنید.
  • حمید IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    2 0
    چرا باید استاندار خلاف کند وجریمه شود ؟!..